Het idee is ontstaan door de nieuwe trends die ontstonden, namelijk de trend dat gasten steeds meer op zoek zijn naar beleving, maar anderzijds ook een stuk gemak van een dienst/abonnement. Een bezoek aan de bioscoop waar je geen idee hebt welke film er zal gaan spelen, terwijl je hetzelfde bedrag betaalt voor de toegang is hier typerend voor. Een aantal jaar geleden was het uit eten gaan een beleving op zich, maar de samenleving verandert, de consument eet steeds vaker buiten de deur en is op zoek naar nieuwe impulsen om deze ervaring bijzonder te blijven vinden.
Daarnaast zijn er talloze abonnementen die zorgen voor gemak, bijvoorbeeld op je maandelijkse nieuwe onderbroek, waarbij de consument juist het gemak om zelf hier niet over te hoeven denken waardeert. Maar denk ook aan de kookpakketten die wekelijks worden geleverd aan huis. Gemak is wat we in deze hectische samenleving dan ook goed kunnen waarderen.
Verrassingsdiner.nl is de dienst die deze twee trends combineert en dus jou de beleving in de horeca bezorgt. Je hebt je verrassende quality time geregeld, zonder dat je in herhaling valt. Los van een partner is dit een perfecte oplossing voor de vriendschap die je regelmatig(er) wilt zien! Verrassingsdiner.nl zorgt voor het gemak en de beleving, jij kunt gaan genieten en de restaurantparels van de stad ontdekken.